Hahha Evelina, "tjatja" !

Tja tja ;) (hahah Evelina ;))

Hahah måste berätta, i fredags när vi va på donken så satt ju Jossie och Palle där redan. När Evelina skulle gå dit och sätta sig kom hon med brickan och sa: tjatja, lite coolt sådär;) Hahah sen tappa hon ut sin cola över hela golvet xD hahah, lite kul vare ;)

Aja, vi var ju oc kolla matchen idag, sandåkerns mot bp i juniorallsvenskan, och det var inte liite kallt asså. Fick använda min vinterjacka och den var skön:) Men sen tog jag ju conversen och dom var inte riktigt liiika varma. Men snygga ;) hahha, men vi såg hela matchen i alla fall och träffa Petter, Simon och Andreas från skolan också. Bp vann i alla fall med typ 4 eller 5-1.

När jag kom hem tände jag alla ljusen i rummet så det blev varmt och så satte jag på en film som jag låna av Evelina; Honey. Det var riktigt skönt faktiskt:)

Nu var jag precis uppe på övervåningen i allrummet och kollade på ensam mamma söker med Evelina och åt blodpudding med bacon :) Sen kom jag ner och då fick jag tre vofflor av Emelie och Karin för dom orkade inge mer :D hahha;)

 
 
                 Emelie och Karin :)                           

Nu e jag mätt i alla fall:) Ska fixa lite bilder, orkar inte städa mitt rum nu även om jag borde det...



Det får bli en annan dag ;)

Snart kommer killarna hem också. Dom har varit i Sundsvall och spelat bortamatch kl 5 idag. Dom blev hämtade med buss från Gamliahallen halv tolv i morse och åkte dit tillsammans med ett annat lag. Dom vann, 15 - 10 tror jag det var och har nu vunnit alla matcher i serien änså länge. Grymt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0