Holmsund igår, Sandåkern vs. BP idag.

vakna vid ett idag av att pappa ringde mig.. fast det var väl lika bra det för annars vetr man inte när ja hade gått upp. Vi kom väl hem runt halv två från Holsund igår, men vi gick väl och la oss runt tre för vi var uppe och åt korv;)

                             

                    Godmorgon ;)

Erika som e 90:a och också bor på elevhemmet åkte och hämtade oss snäll som hon var :) Men vi hade kul igår. Det var en lång resa dit bara. Tog en buss från stan som tog typ 30-40 min eller nått. Sen kom han som vi skulle till och hans kompis och hämtade oss på moppar. Det var gaanska läskigt att bli skjutsad av han... hans bromsar funkade inta så bra så vi höll typ på att krocka :O men det gick bra. Sen skulle dom åka och hämta upp resten av tjejerna.... dom klarade sig dom me ;)

Det var jag, Karin, Evelina, Jennifer och två av albatjejernas kompisar från sandviken, Isabelle och Hanna. Kom dit vid åtta kanske, och sen kom det flera människor. Det var lite segt i börjanmen sen blev det kul. Dom sa att det var fest men det var väl mer chillfest. Det var ganska lugnt emellanåt, men ibland livades det ordentligt. Hahha sen måste jag bara säga att jag spöade Felix i playstation, typ nått spel när man ska slå ner och döda varandra ;) och Evelina spöade Petter också ;) hahha va kul det va :D

   


Aja, är pigg nu i alla fall:) Snart ska vi ta bussen och kolla på Sandåkern mot BP i juniorallsvenskan. Det är två killar från klassen som spelar, sen vet jag inte om jag vet nån som spelar i bp men det märker jag väl :)
Ska dra och göra mig i ordning nu, vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0