Match i Uppsala i helgen ;) Kolla gärna :)

Wihhii längtar redan tills matchen på lördag mot FBC Uppsala :D På fredag kl 15.00 ska vi åka med buss till uppsala, bo på hotell, och spela match på lördagen :) Värsta resan för en bortamatch liksom men det blir nog kul:) Hörde att Frippe, tränare i Bele, skulle komma upp och kolla :D Skitkul ju :) Han skulle till och med stå över sin egna match för att åka och kolla på våran. Nu blir jag glad Frippe ;) Hahha:) Familjen kommer också upp och kollar vet jag, vet inte om nån mer skulle det. Hur som helst skulle det var askul :) Om nån har lust äre bara och komma, det e ju inte såå långt från sthlm ;P

Idag spelade vi tvåmål på stor plan på träningen efter skolan. Vi har inte gjort det så mycket på sista tiden eftersom att målvakterna har varit sjuka..men det gick faktiskt asbra för alla idag. Vi fick till rullet bra och Tore var riktigt nöjd. Det var bästa träningen på länge :) Hoppas det håller i sig.Efter det vare även styrkecirkel som alla också kämpade på bra på. Hoppas det håller i sig tills på matchen på lördag. Vi hade även möte innan träningen där vi gick igenom vad vi gjorde bra och vad vi behöver förbättra. Vet inte vad jag skrev om matchen i lördags men vi var inte så bra i alla fall, så vi har mycket att förbättra tills nästa lördag..



Stretching efter matchen mot Sten sture i lördags...jag och Evelina

hade träning i morse som vanligt också. var faktiskt ganska pigg fast jag borde vart trött, men men... Idag jobbade vi mycket med att stöta rätt när man kommer två mot en och det gick bra:) En sak som e mindra bra e att Sandra i mitt lag mäkte att mitt blad var trasigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!.... seriöst det e 3:e klubban på typ en månad :O Hade ändå tre lika dana för att jag skulle ha tillräckligt om nån gick sönder, men nu har jag en kvar... känns ju bra-.- Men det är nog inte för att det e dålig kvalitet på klubban, det är bara jag som ha haft otur. Så jag ska inte klaga på klubban, den e asbra och tänker fortsätta köra med den:)


Skolan gick rätt snabbt idag faktiskt, även om det känns som att vi har bild varje dag-.- :P ne, men nu ska jag sluta klaga, det e skitkul.. :D För ovanlighetens skull hade jag och Evelina lika dana tröjor på oss i skolan idag;) hahha det e inte första gången kan ja säga;P

A jag sa ju att jag var pigg i morse... inte längre kan jag säga-.- har precis varit inne i Emelies rum med några och snackat lite. Måste börja kolla på kemin  snart också, har prov på fredag och det e ganska mycket.

Juste, köket är nymålat i vitt och taket i korridoren har dom också målat nu. sakta men säkert går det framåt;)

 

Stökat till det har dom gjort också ;/ :P



Om inta alla redan vet det så äre inte varmt i Umeå... det e typ askallt, och kallare blire ...



Har studiedag i morn i alla fall, riktigt skönt ;) Men ska ändå upp och ha genomgång av nån fysgrej vi ska börja köra, och sen rörlighetsgupp. Kommer nog ändå sluta ganska tidigt ändå så det e skönt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0