Påväg till Uppsala nu ;)

Har inte skrivit de senaste två dagarna men har helt enkelt inte haft tid till det. Måste sova nån gång också...men även fast jag inte har ägnat någon tid åt bloggen har jag ändå inte sovit bra de senaste dagarna. Det beror mycket på telefonen kan jag säga. bra dåligt? vet inte... det e jobbig för självklart vill jag prata med kompisar, pojkvänen och så på kvällarna, sen vill man va me kompisarna på elevhemmet, men samtidigt måste jag tänka på mig själv också, hur jag kommer må dagen efter beroende på hur mycket jag sover eller inte sover...

Hade prov idag tex. De första frågorna gick ju bra, jag kunde liksom allt, men de två sista, när man skulle tänka till, asså det gick inte. Brukar alltid klara såna frågor men det gick inte. Dt var inte ens svårt egentligen men jag kunde inte tänka. Men men, man får väl flera chanser som tur e...

Aja, förutom det så funkar allt bra :) Jag trivs och så fortfarande:) Just nu sitter vi på bussen påväg till Uppsala :D Vi åker i en stor buss tillsammans med Ersboda som jag sa tidigare. 

                           

Har precis stannat och ätit och det blev donken konstigt nog ;P Hahha vi hade precis ätit våra matlådor på bussen som det var pastasallad i, så när Emelie står och ska beställa säger hon, utan att tänka på det; Jag åt ju matlådan nyss, är inte så hungrig så jag tar nog bara en bigmac o co xD hahah, lilla Emelie då :)

                            

                                                  Evelina och Conne på donken :)

                           

                                                   Hilli och Emelie med sina miner;)

                           

                                                                     Ja?... ;)

Det har gått ganska bra på träningarna nu. Vi har gjort om i kedjorna lite och det känns faktiskt bättre som vi har det nu :) Använde även mina nya löparskor i torsdags, sjukt sköna var dom :D Fick även använda min tredje nya klubba idag. Den känndes asbra:) Gjorde till och med två zorromål på träningen :)

Peter ringde mig nyss, (om ni inte kommerihåg vem det e så har han hand om rig och tränar oss på mårnarna). Vi spelade två mot två på träningen i morse, och jag var med Cornelia. Han sa att vi spelade bra och att han ville ge oss en varsin matchpunkt som vi skulle tänka på på matchen imorn. Han sa att vanligtvis när jag driver fram på högerkanten, brukar jag vända om och skjuta, vilket stämmer. Nu menade han att jag e så pass löpstark så när jag vänder om ska jag istället kliva in ännu mer in mot mitten och skjuta. Asså om jag får chansen äre klart jag ska försöka,  men vi får se hur det går helt enkelt :)

Nu kollar vi på idol här på bussen:) Kommer väl komma fram till hotellet i Uppsala runt tolv ikväll:P Har inte lagt in några bilder i de senaste inläggen men det kommer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0