Håltimme sen tillbaka till sjukgymnast

                Iskallt som vanligt på morgonen men hade ändå bestämt mig för att ha tights på mig ;)

                             

           Min ljusrosa, långärmade tröja från gina med vitt linne, tights och Jennifers converse ;)


Just nu ligger jag här på mattan på Nolia och har precis skjutit 100 skott ;) Det blev lite varmt men det gick bra i alla fall.
 

  

Hallen med 200m löparbana runt två innebandyplaner!    Evelina och Elias i bakgrunden! 

Har hål just nu eftersom att vi från fig (friidrott) och rig inte behöver va me på specialidrotten i skolan. Så är här med Emelie, Evelina, Pontus och Elias(figare). Snart ska jag åka tillbaka till skjukgymnasten som jag va hos för två veckor sedan med axeln,  men känner att jag egentligen inte behöver det... det känns liksom bra nu :) Aja, Tore skjutsar dit mig i alla fall så jag missat typ nk:n... men men.

                               

Vi har även en uppgift att vi under veckan ska hinn apassa 100 pass med nästan alla spelare i rig både killar och tjejer för att vi ska bli bättre på att passa ;)

Nu ska jag gå och äta, vi höörs :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0