Hur mycket otur kan man ha på 10 min?

Om ni undrar varför jag e uppe nu så äre för att Jennifer fick den otroligt braigaidén att vi skulle fläta allas hår med många inbakade flätor och så skulle vi släffa ut dom imorn och få många lockar ;) Så vi har flätat lite kan man säga, killar och tjejer ;)



Hahha jag döör...höll på och skratta ihjäl mig av konstiga Jennifers flätor ;P...som jag gjorde...;P

Men det var inte det jag skulle säga. Jag tror aldrig jag har haft så mkt otur på typ tio min :O  Först ska jag gå och lägga mig men kommer då på att jag hängde ut mitt täcke, påslakan och överkast när jag städade... tror ni inte att det har regnat också så att dom e helt jätte blöta -.- Som tur var fick jag låna ett täcke av emelia som hade ett extra.

Sen ska jag gå och lägg amig igen, men komme rdå på att jag glömt ta upp tvätten ut tvättmaskinen-.- Springer då ner och gör det, men märker att någonting hårt ligger i påslakanet.... tror ni inte det e min klocka som har varit borta i typ två veckor :O Hu kan den ha hamnat där i  :O ja den var ju inte hel såklart... alla delar var isär!!!! men tror ja hittade alla delar i alla fall så man kanske kan laga den?... nja tror inte det tyvärr....-.-



Sen skulle jag ju ringa Daniel också men han hade tydligen somnat :(...Aja nu ska jag sova i alla fall, bilder kommer imorn. Heej då alla glada läsare :) godnatt <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0