Känner mig bättre, men missar nog matchen :/

Idag har jag mest varit inne på mitt rum och tagit det lugnt. I morse hade jag fortfarande feber och mådde inte alls bra. Sov lite till och gick upp fram mot ett och duschade och åt. Makaroner och ketchup blev det ;P Det enda jag var sugen på.

Sen kollade jag på vänner ett tag och åt glass :) Kände mig faktiskt bättre och piggare då, hade ingen feber längre i alla fall. Orkade till och med ta mig till ICA och tillbaka på en timme. Köpte mandariner, vindruvor, halstabletter, kräm och mjölk. Sånt som kan va gott när man e sjuk ;)

Nu har jag nytt druckit panodilte och ska nog sova snart, känns lika bra så får vi se hur jag mår imorn. Kommer nog inte kunna spela matchen i alla fall :/ Känns astråkigt verkligen... men det är i alla fall en till match på söndagen som jag hoppas jag kan va me på  :)

Hur har jag gjort med matlådan och så då? Jo, dom i laget har varit snälla och tagit me den hem till mig de här dagarna. Har fått tabletter och cola och dom har tagit me mina skolgrejer och innebandyklubbor från hallen och så :) Jättesnällt :)

Godnatt allihopa, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: felicia

krya på dig gumman :( <333333

2009-10-22 @ 22:43:37
Postat av: Anonym

Tack sötnos <333333

2009-10-23 @ 15:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0