Klar med cooper, fystest och redovisning, fiint!!!

Har precis haft engelska redovisning, och det gick bra faktiskt, hon hade inget att klaga på ;) Har även typ precis sprungit cooper och tydligen skulle vi ha core-test också :O

Det gick helt okej på cooper. Fick 12.05 och min förra tid var 11.48. Klart man blir besviken när man sänker sig men jag ska ändå va nöjd för 12.05 är fortfarande en bra tid:)

Innan cooper hade vi core-test. Det e plankan i olika ställningar. Dom som ville fick testa på mvg som e lite jobbigare och det var ju jag tvungen att göra. Men jag klarade det så fick mvg på det också, så det känns asbra :)

Nu har jag gjort de jobbigaste sakerna för den här dagen, så nu blire mest chill... hoppas jag ;)




Oj, oj...



Va hände .... Emelie och Karin? ;)
 


Kommentarer
Postat av: karin

haha men det är inte alltid lätt att balansera den där jävla matlådan ;D empan och jag gjorde ju god mat ändå =D

2009-10-26 @ 19:17:36
Postat av: Carro

Hahha ne det e sant karin, men det är inte första gånen för emelie i alla fall ;P hahha ja det gjorde ni faktiskt, jag fick ju smaka :D

2009-10-29 @ 10:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0