Looov!

Tjohooooo! Har inte skrivit sen i söndags :O Men så här på lovet äre( ÄR DET, hahha matilda ;p ) ganska skönt och bara vara och inte tänka på något skrivande ;P men men...Det är skönt med lov i alla fall. Man slipper alla på elevhemmet och slipper bli mobbad för att man säger annanas och inte Annanas ;) Hahha ne jag skoja bara. Det kännsa faktiskt konstigt utan alla :/ Men det är kul att få träffa alla här hemma också :) Och det där med annanas... ää.. a glöm det ;)

Söndag:
Jag spelade matchen i söndags i alla fall och det gick bra för mig ändå. Fick en ass ;P Ja jag brukar alltid göra måål men just  nu vill det sig inte, men får hoppas att det kommer :) Huvudsaken är att vi vann i alla fall, med 6-0 dessutom och Palle fick hålla nollan, skitkul :D Nu ligger vi tvåa, kolla tabbellen! Inte så fin kanske, ´men den får duga;P

Sen efter matchen fick ja och Evelina skjuts direkt till flygplatsen av Linas och hennes pappa som också skulle flyga med samma flyg som mig. Hahha vi han inte duscha efter matchen så vi åkte helt svettiga på planet xD Ne så svettiga va vi inte just då, men ändå :P Fick duscha när jag kom hem i alla fall. På kvällen kom Daniel och sov hos mig :)

Måndag:
Sen på måndagen var jag i kista med Matilda :) Köpte bara "Umeånödvändiga" saker som halsduk och mössa, och ett par tjockare leggings än dom jag hade ;) Sen tog jag och Matilde bussen hem till mig och kollade lite på idol som vi hade inspelat :) På kvällen kollade vi på twilight, tog det lugnt och snackade lite :) mysiigt :)

Tisdag & Onsdag:
På tisdagen var jag och klippte mig :D Hahah det var gaaaanska slitet så det behövdes kan jag säga. Klippte inte mer än va det behövdes så det blev inte så stor skilnad. Blev ganska bra faktiskt :)

 Var även på innebandyträning på kvällen med Bele :D Det var roligt faktiskt, har inte tränat med dom sen i augusti :O Men det var kul :)

Igår var jag på förarutbildning med pappa ;) Gick första kursen som man måste gå med en förälder. Hehhe var ganska trött så pappa fick putta på mig nån gång i mitten under kursen, höll ju på att somna ;P Men sen lyckades jag faktiskt hålla mig vaken under resten av tiden ;)




Juste, glömde sladden som man behöver för att lägga in bilder i umeå. Pappa har säkert nån mer men han e inte hemma just nu så kan inte fråga. För lägga in de bilder jag har lite senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0