Sanktanfinal på lördag!!! :D

Sen jag skrev sist har det hänt två positiva saker och en negativ. Den första positiva saken är att jag fick MVG- på mitt kompisreportage som vi lämna in förut :D Hade några slarvfel men annars vare tydligen jättebra;)

den negativa saken är att vi förlooorade DM-matchen idag med 2-1 !!! Så glad var man ju precis inte efter matchen, men stannade i alla fall på max efter;), Evelinas pappa var här och kollade:)

Den stooora positiva saken äääär.....ATT JAG SKA FÅ VARA ME OCH SPELA SANKTANFINALEN I FOTBOLL PÅ LÖRDAG MED BELE :D Har verkligen haft ångest över att jag inte skulle va me och spela men nu ska jag det :D Känns asroligt, har inte tränat på ett tag men hoppas det går bra ändå :) Är i alla fall taggad som fan! :D



Bele Barkarby FF! :) <3


Själv börjar man tjugo i elva imorn och slutar tjugo i tolv ;) Har bara rigprovet sen slutar jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0