Torsk mot Sten sture:/ Nu ska jag slinga håret:)

Asså jag var så taggad på match i morse. Gick upp 8 för att vakna och åt pasta med bacon från igår så att jag skulle bli riktigt mätt. Sen åt jag yoghurt presis innan vi gick till matchen så jag inte skulle bli hungrig igen.

Musköten, som våran hemmaplan heter, tog det ungefär tio min att gå till och det var ganska skönt innan match faktiskt.  Men det var inte våran match den här gången asså.... 9-1 blev det :O asså det låter som utklassning, men riktigt så vare inte. Klart, vi föll ganska mycket i försvarspelet men dom var riktigt duktiga. Jag hade väl två halvbra lägen men dom gick inte in. Målet gjordes av backen Erika som går i trean och det var snyggt.

  


Våran uppvärmningströja e lite udda;)


De senaste matcherna har vi spelat annorlunda mot vad vi gjorde i Prag. När vi spelade i prag, tycker jag vi spelade riktigt bra. Vi mötte ändå bla tvåan i schweiziska ligan och lyckades stå upp bra mot dom och göra tre mål, själv gjorde jag fem mål på fem matcher. Nu verkar det inte funka riktigt lika bra för oss. Vi har gjort nya kedjor och spelar lite annorlunda. Högerforwardsen ska typ stå på målvakten och täcka för det mesta. Hur mycket målchanser får man på det om ingen skjuter på mål?  Sen äre ju så att vi har mött riktigt bra lag här i sverige nu också så det kanske kommer, men jag tycker vi borde testa och gå tillbaka till så som vi hade förut.

Aja nu ska jennifer slinga håret på mig :D Läskigt men det blir nog bra :) skriver sen <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0