Tror på spel imorn!

Gick väl upp runt halv 12 idag och åt frukost. Kände mig faktiskt bättre om man jämför me de andra mårnarna ;) Runt ett åkte jag, Evelina, Emelie och Karin in till stan med minibussen som Karins och Emelies föräldrar har hyrt då de ska åka tillsammans hem igen. Vi va inte så länge i stan. Jag köpte inget heller, tänkte att jag hellre ville shoppa lite hemme i sthlm på lovet :) typ det enda jag skulle göra i stan var att lämna in min klocka och kolla om dom kunde laga den. Tror ni inte jag glömmer den hemma...jo! Smart Carro! ;)

Klockan tre åkte vi och kollade på herrmatch div.1. Umeå City - Västerås då Umeå tog sina första poäng och vann med 9-5, så det var en spännande match. Eftersom vi var från RIG fick vi gå in gratis utan att betala så det var ju skönt :) Sen vare nån kändis där som typ alla utom jag, Emelie och Petter visste vem det var. Typ Peter Zeipen eller va han nu hette... ingen aning, men han va där i alla fall ;P

Känner mig ändå helt okej nu. Fortfarande förkyld men det kan man leva med. Annars äre väl nästan bra, men inte helt, är fortfarande seg i kroppen. Tror ändå jag kan va me imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0