Video från Uppsalamatchen!

Sitter i skolan nu och väntar på att vi ska ha typ "lektion" med laget. Innebandyhallen är avstängd från 12 idag och fram tills på fredag pga att det är typ ministermöte. Vi får inte heller några matlådor den här veckan pga det, så det blev pizza igår ;) Men idag blir det något lagat men vet inte vad än.

Har precis varit och handlat lite matsäck tills imorn. Ska ha exkrusion imorn :O ska va ute i skogen till 3 och kolla på stenar typ ...Bra klädsel ska man ha också. Har jag några:

Stövlar? nej!
Underställ? nej!
Ryggsäck? nej!
Vantar? Ja :D Varma? nej -.-

Aja, det blir säkert skiiiiiiiiiiiiiiit bra ;)

Juate, fick tillbaka kemiprovet idag.. det gick fan helt okej ändå. Eller på en sak fick jag vg, 5 poäng ifrån mvg. Kunde gått bättre men men. Det var två delar och på den andra saken fick jag alla rätt utom ett så det var ju bra :)

Här kommer en video från lite i slutet av matchen + sudden mot Uppsala;) Mitt mål är me okcså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0