Ny klubba :D

Började 8.20 idag me med innebandy på morgonen. Fast på tisdagsmårnar kommer vi att köra styrka hela träningen vilket jag tycker e jättebra :) Idag gick vi mest igenom hur övningarna går till och så, så vi kommer börja mer på riktigt nästa träning :)

Idag fick vi våra datorer :D Hahha, alla iskolan får en varsin dator som det är meningen att man ska skriva allt skolarbete på. Man får med laddare också, så kan man ladda den i skåpet där det finns eluttag ;) så det verkar skitbra :)

Sista lektionen hade vi idrott och då skulle vi köra fotboll :D Saknar verkligen fotbollen jättemycket!!! Det finns två 11-manna konstgräsplaner precis bredvid skolan så vi va på en av dom idag. Jag trodde det skulle bli jättekul på den här lektionen, men läraren hade laggt upp det jätte tråkigt. Vi spelade typ 7 mot 7, men då var man samtidigt 6 avbytare i varje lag så man fick ju typ inte spela något. I slutet körde vi alla mot alla och då fick man ju också nudda bollen mkt... ;) Aja när jag väl fick den gick det bra i alla fall :)

Kl 16.00 hade vi teori fram till 17. Pratade bla om spelarens fyra possitioner och annat. Sen kommer vi även ha prov på det här om ett tag.

Maten i matlådornasåg inte god ut idag. Det var typ vårrullar med nån sås på. Alla slängde typ sin så gjorde vi egen mat istället ;) Själv åt man potatismos, köttbullar och lingonsylt :D asgott :) Sen kom vi på att jästen som vi använde för typ en vecka sedan till bullarna, hade vi lite kvar ifrån som snart skulle gå ut, så vi bestämde oss för att göra en satts var till, ja, Emelie och Jennifer :P Hahha men sen började ju idol kl 20. så det blev lite krock där. Men jag och emelie sprang i pauserna och fixade dom ;) Dom blev faktiskt asgoda nu me :) Emelie lärde mig att man kunde klippa bullarna som ligget i bullformen med en sax två ggr så det blir som ett kryss, innan man sätter in den i ugnen. Sen trycker man ut det lite så blir dom jättefina när man tar ut som ur ugnen ;) Jag lovar, kommer inte äta alla själv om ni tror det. Bjuder faktiskt ocks ;)

Mina fina klippta bullar ;)

Juste :D Pappa, snäll som han e, har köpt en ny klubba åt mig :D En unihoc curve 3.0, dom e bäst :D Är så glad, ska testa den i helgen när jag ska spela match med bele :D Ska bli jättekul tjejer :)



Min nya klubba :D

Nu ska jag försöka gå och lägga mig så fort jag kan :P Så får vi se om de blir bild eller drama imorrn på morgonen ;)

Ha de bra allihopa, godnatt och sov så gott!  <333333

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0