Tid på torsdag!

Vaknade idag och hade fortfarande ont i huvudet, ont i axeln och kände mig varm och förkyld. Hade verkligen ingen lust att gå till skolan idag. Men det gjorde jag ju i alla fall, jag tog en panodil och efter ett tag kände jag mig bättre faktiskt.

Vi hade bara styrka idag på första lektionen och jag tog det lugnt och var me på det jag kunde. Sen pratade jag med Peter igen också och han sa att han hade fixat en tid till mig angående axeln på torsdag kvart över 12. Asså jag vill bara veta vad det är för fel så jag vet vad jag ska göra och inte göra för att det ska bli bättre. Hoppas verkligen jag kan spela på fredag då det e premiär!!! Men jag ska spela, hur ont jag än har!!!

Efter skolan, kl fyra, skulle vi ha rörelsegruppen och löpgruppen. I löpgruppen går dom som inte klarar tiden på cooper, och får nu chansen att bli bättre och få bättre kondition. I rörelsegruppen går de som behöver träna upp vissa rörelser med kroppen mer. Fast alla går just nu i rörelsegruppen och man behöver bara träna på just det som man själv inte är så rörlig i. Tex om man är kort i vaden, finns det en övning man ska göra för att träna upp detta. Jag och några till behövde bara göra rörlighetsövningarna som tog ungefär en halvtimme.

Kom hem riktigt tidigt idag, var hemma redan kl 5. Känndes asskönt. Jag passade på att göra klart tex min engelska uppsats som ska va klar snart och lite andra grejer vi har. Förresten så har vi fårr ny diskmaskin nu ;) Och sen är tvättstugan avstängd så vi får inte tvätta på en vecka :O Dom ska ju bygga om där men vi blev ju inte förvarnade så det är vissa som typ precis tänkte tvätta men får vänta en vecka till. Som tur e hade jag typ precis tvättat så jag tror jag klarar mig ändå :)

Sen vare dags för idool :D Jag och några började kolla inne i mitt rum men efter halva gick jag och Emelie och värmde bullar och gick upp och satte oss i Viktors rum med några :)

Klockan e bara tio och jag e jättetrött. Jag ska nog sova nu, eller snart, så hoppas jag att allt känns bättre imorn.

Godnatt allihopa! Ha det bäst! <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0