Rea suger!

Chacha!!! Ne jag skoja.... lika cool som elin kan man ju inte va....;)


Sitter här med leo hemma hos farfar i strägnäs nu medans de små sover och de större "tolka det hur ni vill" är ute och badar tunna som v andra redan gjort!! Riktigt skönt vare!! Nu kom flisbritt också vill jag bara tillägga ;)

Vi har ätit middag och haft lite julklappsutdelning här och vi blir kvar tills imorn efter lunch nån gång!

Ne nu tänkte jag ta upp dagens ämne som är rea!!! Lr aa gårdagens ämne..(det var nån som tog över bloggen igår så fick ju inte skriva nått). Jag och Felicia var jättetaggade för att gå på mellandagsrean och köpa lite fina kläder och så meen... det ver ju inte riktigt lika kul som vi tänkt oss.... det började ju bra med att vi fick springa till bussen och hann precis på... då kom jag på att jag glömt mitt kort... kuul!!! Hade bara med mig presentkort på hm ;) Sen hade jag med mig mina skor jag fårr i julklapp som jag skulle byta på skopunkten.. men finns det nån skopunkten i kista?... nej det gör ju inte det, skulle kanske kommit på det lite tidigare ;) ne men jag gick runt och bar på mina skor weeeey!!! Sen skulle jag byta min kavaj till en annan storlek men fanns det nån kavaj....neej!! såklart...sen vare kaos överallt, hitta ingenting och man hade allmänt ångest!!! Så nee mellandagsrea dissar jag här och nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska åka och shoppa efter nyår istället då det är lite lugnare och allt finns inne!


Ibland e rea bra men .. ne nu hatar jag rea!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0