Lite nya kläder till garderoben :)

Tjenna, saknat mig?...... ne jag skoja bara.. men här e jag iaf :D Hur det e i Umeå? .. jo då rätt varmt.. bara minus 10 just nu så det e nice ;)


Hoppade över gårdagen men var helt enkelt för trött för att skriva igår. Hade iaf träning och typ engelska bokredovisning, fast muntligt i grupper.. och det gick bra ;) Fick även tillbaka matteprovet på 11p som högst... fick alla rätt.... rätt nice faktiskt ;P Sen kollade man ju även på hockeyn på morgonen... torsk 4-3 Sveeeeriiigee... vaarföör? Aja det e som det e.....

Idag var det träning på stadshuset i morse 8.20, sen började nästa lektion 13.10 ;) Så åkte hem och fixade lite innan skolan igen. Sista lektionen var det fysikprov som gällde...jippii! <gissa hur länge vi satt med det där j....... provet? 2 timmar :O Asså hon hade ju inte överdrivit liite med frågor! Hon kom ju på sen att det kanske var lite mycket, men aa... vi var ju ändå tvugna att göra klart det liksom :P Aja, vet int ehur det gick.. kändes bra men stressade ju så himla mycket så jag vet inte... får se nästa vecka ;)

Även fast vi slutade typ halv fem :O så gick jag och Evelina, och Jossi en stund, ändå till stan för det hade vi ju bestämt at tvi skulle ;) >Hade inte tänkt köpa nått men.... så blev det ju ändå. Har sett en jättefin kjol på JC förut men har inte köpt den även fast jag egentligen velat göra det. Men nu var jag tvungen :P Den e asfiiiin!!!!!


                                                               

Sen har jag också letat efter sån där som man virar runt halsen, typ en halsduk fast den sitter liksom ihop... a tror ni fattar vad jag mednar. Hittade en nu! Det fanns bara en kvar och den var ganska starkt rosa men den kostade 44.50 :O Ofta jag inte skulle köpt den liksom :) Asfiin den me :)Evelina fyndade som vanligt med typ fyra olika halsband/örhängen och en tröja för typ 200 ;P hon e bra på att fynda den tjejen!



      




Juste, igår fyndade jag ju också!!! kom in på hm och så såg jag jeansjackor som var jättefina... gissa vad de kosta... 499? Ne de trodde jag också..... men det kostade 149!!! Asså va, ofta! jag och Emelie köpte var sin :) Sen när vi gick ut ur butiken fanns det bara fyra kvar :O De får säkert in nya snart men ändå :)


                                                                    


Juste... hahha har inte haft nån kamera på länge så det e ju massa saker ni inte sett. Mina skor för 99kr.. ne dom orkar jag inte visa just nu:P Men tex min vita svartrandiga tröja från kappahl... jättefin :) och mina leggings från monki med typ skinn eller läder eller vad man säger, på en del av framnsidan av benen:) Har dom på alla bilder iaf;P


                                                                

Kommer lägga in bilder på allt snart.. måste bara vänta tills de andra på elevhemmet kommer hem så jag får låna en sladd av nån... har nämligen inte hittat min :/ Hahha jag e typ själv här nu.. alla andra drog på bio och skulle se farsan, men den har ju jag redan sett med Daniel ;) Så jag stannade hemma och åt god mat ist :) Juste, kan lägga in lite bilder på det också... hahha :) Men de lär nog komma snart.. ska kolla tv och äta glass så länge :D heejsveej!

Kommentarer
Postat av: lina

hejhej!

jättefin blogg du har :)



du är en jätteduktig innebandy spelare, och det är en sak jag undrar. Hur länge har du spelat och har du något bra tips på hur man kan bli ännu bättre? ;)

2010-02-27 @ 21:59:20
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: Carro

Heej heej!

Tack så mkt :)



Tack! Ja det e bara att fråga om du undrar något :) Har spelat innebandy sen jag var 7år tills nu. Det som jag skulle säga är en av de viktigaste sakerna är viljan. Med viljan kommer man långt. Det är viktigt att alltid göra sitt bästa vare sig det e innebandy eller fys. Sen har ju jag alltid älskat dribblingsövningar:P Dribblar man mellan konor mycket, får man också bättre bollteknik:)



Hoppas jag gav dig ett hyfsat svar :P Annars får du fråga igen ;)

2010-02-28 @ 14:22:29
Postat av: lina

tack tack :)

jag satsar på innebandyn så vill bli så bra som möjligt :)

2010-02-28 @ 18:31:36
Postat av: Carro

Varsågod :)



Helt rätt, då har du rätta tänket ;) Det e bara att fortsätta köra på :)

2010-02-28 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0