OS final i hockey!

Sitter just nu i mitt rum och kollar OS-hocksefinalen mellan Can - USA.  Står 2-1 till Kannada just nu. Kan väl inte direkt säga att jag suttit fastklistrad framför tv:n och sett hela matchen.. men har sett en del iaf ;)

Idag har det vart rätt chill faktskt. Efter att jag och Empan kollat lite OC gick vi ner till Musköten och kollade på Obbola-Dalen.. vet inte vilken div. men antar att det var nån juniorserie. Det var i alla fall Pontus och Ante i det ena laget och Jacke i det andra... så det var kul och se :) Jävligt snygga mål av Obbola faktiskt;)

Appropå.. aa det... så fyller Ante 17 år idag!! Ett stoort grattis, nu är du lika gammal som jag :D Inte alla som fått den chansen än ;) haha :)

Annars har jag tvättat två tvättar idag, gjort pasta carbonara till middag och a, sen var jag, Conne och Evelina tvugna att städa toaletterna eftersom att det var vår tur den här veckan och vi hade inte gjort det än...men nu är det fiint där med ;)

Skola imorn.. känns dryg eftersom att alla där hemma har sportlov nu ;/ Men det blir en kort vecka.. flyger hem redan på torsdag kväll så hinner till och med vara med på träningen hemma med Bele :)

Hahah gammal bild med bele ;) Jag och Ida "murar" framför Felicia ;) Alltid nr 9 iaf!!!! ;)

Asså vaah 24 sek kvar och USA gör måål!!! Nu e det spännande ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0