Spettad dag asså... ;)

Asså den här dagen asså!!! Hahah vet inte hur mkt fel vi har sagt och... gjort.

Emelie har väl stammat fram meningarna ett antal gånger och jag har använt heeeeeeeelt fel ord. Sa asså HE idag!!!! Vafaaaan! Trodde jag skulle klara mig ända tills jag gått ut trean men nej! Sa att man skulle he in maten i pitabrödet på lunchen... INTE OKEJ! Sen sa jag även:

- ååhh va kallt det e. Jag skulle tagit min andra tallrik!

Asså vah, vad fick jag det ifrån, skulle säga min andra jacka;P men men.....

Jag och Emelie kom hem tio över 6 idag efter att vi hade handlat och vart i stan. När vi skulle ta bussen hem gick vi av vid Draggen för att hemta våra matlådor... men problemet var att det inte fanns några matlådor kvar.....-.- vi hade alltså gått av bussen helt i onödan. det e tjugo minus och dessutom var nästa buss sen och jag halkade ner för trottoaren när jag stod på den -.-

Nä vi väl var hemma då tio över 6, var vi tvugna att hinna med bussen som gick 23 för att hinna se killarnas match på vildmanna. Medans jag byter om snabbt värmer Emelie mat åt mig. Hahha sen när jag tar en tugga hör man hur det knastrar för att den e helt fryst och Emelie håller på att döö!!!

Aja vi hann inte äta upp iaf, slängde i lite wierd saker i hennes väska och sprang till bussen. När vi väl var på bussen så glömmer vi ju bort att vi ska av också och åker tre hållplatser för långt :/ Matchen hade asså börjat för tio min sen :/ Nu irrade vi runt lite i Umeåstan och hittade faktiskt tillslut till hallen. Hann se andra och tredje perioden iaf ;) Vinnst med 14-3 !!!!!!!!!

Nu är vi äntligen hemma i värmen :D Ska krypa ner i Empans säng och kolla film:D tjaaaooooooooooo!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0