Väääääääääääldigt nice dag! :)

Chill dag idag eller? Aa något! Men just nu e jag röd och har ont i magen... vill ni veta vrf ? ;)


Började dagen med en sovmorgon till 9.20, väldigt skönt faktiskt ;P Efter en timme då vi fick jobba med vad vi ville hade jag, Evelina och Emelie tre timmars hål igen :) Emelie åkte direkt iväg till universitetet och gjorde det där psykologitestet jag skrev om, medans jag och Evelina åkte till stan :D Jävligt nice faktiskt. Blev lite fina saker som örhängen, trosor, bh och assnygga leggings :) Efter att vi ätit lunch på donken gick vi till skolan som de då tog 2 min att gå till;)

Nu hade vi bara två lektioner kver sen slutade vi :) Ingen träning idag och inte imorn heller. Stod i tidningen att det fanns riskt för att taket på nolia där vi tränar skulle rasa in :O Hörde av papap att det tydligen var två tennishallar i sthlm där taket redan hade rasat in pga all snö. Noo good. Därför kommer man ju typ inte åt innebandyklubba och skor som är inlåsta i skåpen i hallen. Aja, tur att man har reservklubba och extra skor till helgen ist då :)

Hur som helst så passade jag och Emelie på att sola efter skolan ist ;P Vi hittade nån liten hörna där vis stadshuset som vi gick till. Väldigt bra av Jossi att säga att det var där nån hade typ blivit knivhuggen eller vad det var för ett tag sen :O Ofta man inte blev rädd då då :O Men det gick ju bra ändå ;) Hahah, brukar skratta åt Jennifer Blidholm för att hon alltid blir så röd när hon solar men ...a... nu är det jag som blir kallad steekarn :/ Man såg det inte förrut men nu bränner det i ansiktet :P Aja, det går säkert över tills imorn... får vi hoppas ;P

Nu har ni fått reda på vrf jag e röd ;) Men vrf har jag ont i magen ? Jo jag har ju redan sagt att jag åt donken till lunch. Hahah enån timme fter att jag och Emelie ätit upp matlådan var det dags för oss att gjöra pannkakor ;)...... OCH våfflor ;)¨

-En satts? nej! två sattser ? njaa! tre då? Ja det kör vi på ;)

Det blev lite pannkakor och våfflor kan man säga. Men vi åt upp allt också!..... neeej så tjocka e vi inte... blev lite över till frukost imorn ;) Hahha sen hade vi semlor som vi inte ätit upp heller, så då var man ju tvungen att äta upp den också xD

Nu vet ni vrf jag e röd, har ont i magen och även vrf jag inte kommer ha min vanliga klubba och mina vanliga skor på matchen med Bele mot Duvbo imorn ;P Sku ju hem i helgen också och spela match, träffa tjejerna och va med Daniel :) <333333

Och till sist ska jag dissa Petter för att han gick före oss i fikakön idag -.-.... jävla ledarskapare ;) hahha gooodnaaattt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0