Här e man bra på att segla....

Heej allihopa!

Ledsen att jag inte skrivit på ett tag men det blir ju lite så när det är sommar. Man har inte datan med sig exakt överallt ;)

Så vad har jag gjort senaste tiden då... joo jag har varit ute med båten med Jennifer, Matilda och Henke. Det var riktigt mysigt men vädret kunde varit lite bättre. Vi fick i alla fal len dag då vi kunde sola :)

 Hahah sen skulle jag och Jennifer segla i en pytteliten segelbåt (vet inte hur jag ska förklara men en sån man kan ha efter båten iaf), men det gick ju inte fullt så bra. Vi satte oss i båten och det blåste ganska bra så vinden tog tag i oss på en gång och Jennifer hoppade direkt i vattnet och simmade in mot land. Där satt jag i den lilla segelbåten och hade ingen aning om vad jag skulle göra..HAhahha tror ni inte jag hade lite panbik lr, höll ju typ på att åka in i andra båtar och jag kunde inte styra. Men matildas lillebror Theo som e 11 år simmade ut och hjälpte mig.. så jag överlevde! :)

Snacka om rätt vecka att åka utomlands säger jag bara...Daniel är just nu i Turkiet. Han har bara varit borta i en vecka snart och jag saknar honom jättemkt! Hur mycket kommer jag då sakna honom när jag åker till Umeå igen?? Jaa det e fett jobbiggt...

Men men sommaren är inte slut än :)

Lite bilder från grillningen hos Henke!











Ha en fortsatt bra fredagskväll så höörs vi!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0