Några dagar med pojkvännen!

Tjooolllaahoooooppp!!!


Hahahahdsas... ojoj.. cphumöret e framme nu igen! ;)


Nee men tjena, äntligen är jag tillbaka här på bloggen igen;) Var på Daniels land ända tills på söndag så det blev 5 dagar och 4 nätter där ute i Katrineholm. De första dagarna var vi helt själva han och jag fast vi blev bjudna på lunch och så av hans farmor och farfar som bor två mil där ifrån. Sen kom hans pappa och syrra ut också. Vädret var väl inte heller att klaga på, det var soligt och varmt och fint. Efter de här dagarna har jag även märkt att Daniel gillar att fiska väldigt mkt ;) Haha ne men vi var ute med båten (roddbåt) och fiskade varje dag men det gjorde inte mig något för jag kunde ju ligga och sola i båten också ;) Självklart solade och badade vi vid deras stuga också. Det är två små stugor som ligger precis vid vattnet så de har som en egen liten strand med brygga och så, asmysigt :)





Ena stugan :)



Där nedanför är stranden :)




Vi fick lite fisk iaf ;)



:)

Igår var det fotbollsträning igen men den här gången var den frivillig... det var bara jag och en till tjej där..hmmm. Men tydligen var många bortresta och det kan man ju faktiskt förstå. Det var iaf askul vi körde i typ två timmar med teknik, inlägg och lite så. Man kan tro att det typ inte går att ha någon tränin gmed så få men det gick. Tiden bara sprang iväg liksom ;)

Efter träningen åkte jag och Daniel på bio och såg Twilight Eclipse och den var bra. Mycket bättre än tvåan och lite bättre än ettan tycker jag:)

Idag har jag skickat in min träningsdagbok till rigtränaren som vi ska göra varje månad nu under sommaren ( aa typ två gånger blir det men ändå ;)) har även kört igenom gymstyrkan i gymmet som pappa har hållt på att jobba med nu ett tag.



Fiiint pappa :) Inte riktigt klart men en bra bit på vägen :)

Ne nu ska jag ut och övningsköra :O Hahah första gången lr ? Ja faktiskt! Jaa vi får väl se hur det går.... men heeej då så länge  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0