Kan man köra brutalbänken hemma?

Heej heeej!!!

Jag har tränat idaaaaag.. bra va ;)

Efter VM-matchen igår åkte jag hem till Daniel och sov där. Fick lite jordgubbar med mjölk när jag kom.. asgott :)
Vakna typ helt svettig i hans säng.. guuud vad varmt det är på morgonen asså!! Tur att man själv har sitt rum i källaren, det blir inte lika varmt då iaf :)

Annars har jag solat och badat fram till typ fem idag.. åååh jag tycker det e så skönt att bara ligga helt still och sola och sen när man blir jättevarm hoppar man ner i poolen. Fast jag skulle ändå vilja åka till någon strand någon gång snart också, det var så länge sen jag var på stranden här i sthlm så det ska nog bli av snart:)






Min lunch idag ;)

Meeeen jag har ju inte bara chillat idag.. det går ju inte. Även fast jag var hur trött som helst med huvudvärk och träningsvärk så gav jag mig ut ändå. Sprang ner till hässelbys friidrottsbana och tänkte köra fartlek(en slags intervallträning) där i en halvtimme men det var så mkt folk så körde fartleken lite runtomkring på vägarna där i närheten och i skogen och så. Joggade hem och körde bål också. Sen körde jag även brutalbänken ;) Jaa om man inte har en brutalbänk hemma får man väl göra på ett annat sätt. Jag satte míg på räcket på pooldäcket och hängde mig sedan upp och ned så benan var i 90 grader och så fick pappa hålla i fötterna så jag inte trillade ner helt.... sen var det bara att köra.. upp och nudda armbågarna på knäna och så ner igen. Funkade asbra, det kommre nog kännas i magen imorrn ;) Bara ett tips om ni vill träna magen hemma på ett annorlunda sätt :) Ni kan kanske få en bild imorn om ni inte riktigt förstod hur jag menade :)

Nu sitter jag och kollar på andra VM-semifinalsmatchen Tyskland-Spanien och Spanien gjorde nyss mål :O Håller faktiskt på tyskland!

Ne nu ska jag hålla ögonen mer på tv:n. Heej då så länge! :)



Naaw, en trött Ozzy i värmen!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Åå vilken söt hund ni har! :)



Tufft att ha pool hemma! Skulle jag också vilja ha! ;) Men jag ligger nog på stranden alla dagar det är fint bara ;) Jätteskönt med sommar!!

2010-07-08 @ 10:33:46
URL: http://mimsus.blogg.se/
Postat av: Carro

Hihih tack :)



A det e väldigt skönt faktiskt :)Ja det är väldigt skönt att ligga på stranden också, ska dra dit snart nån gång. Jaa det e underbart!!

2010-07-08 @ 16:36:17
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0