... det blir spännande så missa inte det!

Tjenna alla glada, pigga, trötta, sura (suriga som Emelie skulle sagt) och alla ni andra!  ;)

Har faktiskt precis klivit innan för dörren på mitt rum. Hade kort träning idag pga att vissa skulle iväg på stadslagsmatch (länslagsmatch som det heter här uppe), och så skulle det snackas lite efter och så. Stannade ändå kvar och sköt lite och försökte träna på det som Peter sagt. Att jag ska ta med mig bollen på en gång och inte lägga den till rätta. Så passade bollen i sargen och tog med mig den på en gång med fart in i bågen och sköt. Tränade även på att ta i när jag skjuter. Nån gång kommer jag väl bli bättre på det, det e bara att träna!

På träningen i morse var det mer tester som skulle göras. Både rörlighetstester och core-tester (plankan i olika ställningar). Det gick alldeles lysande. Hade typ liknande som förra gången med lite förbättring så det var nice;)


Vårrullar i matlådan..... njaa.. inte precis det man vill se när man öppnar locket på den! Jag och Emelie tvingade i oss det förra gången för vi var så hungriga och pallade inte laga mat.. men nu har jag redan slängt den så har ignet val :D Tror det blir nått lätt bara, typ fiskpinnar och potatismos. Gooott!!!

Hörs väl kanske senare ikväll då! Och imorn kommer något liiite oväntat. Det är nämligen "en kille i klassen" som ska gästblogga lite.. vet inte om det var han som la in den fina komentaren förut ( i inlägget "Trööööööött"), är lite osäker på om han har de rätta ögongen..... men det blir spännande så missa inte det ;)

Ne nu blir det middag och dusch, seeeeeeeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0