Nr 9 föralltid!

Tjoo!

Har glömt att säga att jag faktiskt hade rekordmånga läsare här om dagen ;) Trevligt! Och vet ni nått mer, skulle köra en snabb tetrisomgång medans jag väntade på att internet skulle starta och.. jag slog rekord! Sen behöver vi ju inte tala om vad jag fick men rekord var det! Men ni ska veta att jag inte är en beroende tetrisspelare som vissa här fortfarande e... nämner inga namn! ;)

Ne det var ju inte det här jag skulle berätta egentligen. Nu har nämligen sthlmslaget kommit ut och vi ar även blivit tilldelade nummer. Vi fick inte själva välja utan det var Hermine Dahlerus som gjorde det. Men jag fick min 9:a ändå!!!!! Så VIKTIGT!!!!

Nr.

Namn

Pos

Förening

93
44
3
4
14
6
11
16
21
18
10
22
7
19
15
17
24
9
8
12

Nelly Nyberg
Jennifer Öhlin
Therese Andersson
Irene Ardenstedt
Moa Tschöp
Amanda Mellberg 
Alexandra Rodriguez-Lundin
Ellinore Svensson
Natalie Hansson
Lisa Lundin
Julia Persson
Ida Ternvall
Louise Ekman
Malin Andreason
Moa Hedlund
Amanda Dahlin
Mikaela Jönsson
Caroline Deutgen
Pernilla Sandsund 
Erica Niklasson

M
M
B
B
B
B
B
B
C
C
C
C
F
F
F
F
F
F
F
F

Huddinge IK
Järfälla IBK
Högdalens AIS
Täby IS IBK
Balrog B/S IK
Täby IS IBF
Balrog B/S IK
Hammarby IF IBK
Täby IS IBK
Balrog B/S IK
Orminge W IBK/RIG
Bele Barkarby IF
Huddinge IK
Hammarby IF IBK
Täby FC
Täby IS IBK
Täby IS IBK
Bele Barkarby IF/RIG
Väsby IBK
Väsby IBK

Vi e totalt 6 93:or och 14 92:or som e med :)


Här är grupperna också. Tog fram den från mitt tidigare inlägg: " Lottningen för 17-SM klar! Hoppas jag kmr me..." där har jag även skrivit om att mitt mål var att komma med i stadslaget osv:P Och nu är jag det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0