Sluttruppen för stadslagssm klar!

Woooooooooooohoooooooooooooo!!!! Dagen kunde inte slutat bättre iaf! Fick nyss ett sms av stadslagstränarna och.... jag e med i sluuuttruppen!!!!!!!!!!! :D Faan vad glad jag e!! Men jag e inte den ända bele tjejen.. Ida kom också me!!!!!!!! :D Fan va kul!!!!!!! Ååh vad jag längtar!! 8-11 april, sista helgen under påsklåvet, då är det DJ- SM f. 17 i Nyköping!










Brons förra året, vi får se hur det blir i år!


Det som e så kul är att vi är i samma grupp som gästrikland och vilka spelar där? Jo albatjejerna... Josse, Jennifer, Emelie, Karin och Conne!! Så vi möts i öppningsmatchen!


Kommentarer
Postat av: Farmor

JätteGRATTIS gumman. Vad roligt och vad skönt det måste kännas.Kul att även Ida kom med. Ni är ju proffs.

Förresten, sprang du med killarna eller hur blev det?

Kramar från Farmor o Demoncoachen

2010-03-24 @ 22:16:07
Postat av: Carro

Taacck så mycket :D Ja det känns asbra! Ja askul att hon också kom me :)

Jag tänkte nyss skriva om det, ni får läsa det i nästa inlägg istället ;)

Kramaar

2010-03-25 @ 17:21:51
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0