Tårarna bara rann xD

Tjenna :)

Ja vet att jag e seg på att uppdatera just nu (jossi), men har faktiskt ganska mycket annat och göra nu under lovet ;) som snart e slut.. :/

Var iaf skitkul i skolan med Jennifer i fredags ;) Hahah asså jag dog typ på deras engelskalektion.. kunde inte slute garva, tårarna bara rann xD Speciellt när Jennifer sitter mitt emot och garvar hon också. Jennifer hade berättat att deras lärare hade dåligt uttal, men så dåligt trodde jag inte det var. Hahha stackars henne.. hoppas hon inte förstod att det var henne jag skrattade åt ;)

Annars vare rätt chill att bara sitta där och inte behöva tänka så mkt.. även om jag tydligen skulle vara med på fysiklabben ? ;P hahah men med jennifer så det var lugnt :)

Efteråt skulle vi till waynes och typ fika några stycken, men det slutade med att det bara blev jag, Jennifer och Matilda kvar ;P haha men det var väl trevligt det också ;)

På kvällen hade jag stadslagsträning igen. Gick väl helt okej.. gjorde nått zorromål på övningen och ett mål på tvåmålen. Annars kunde det väl gått lite bättre, men helt okej ändå :)
Tog istället bussen hem till Daniel vid elva och sov där :)

Idag har jag typ inte gjort så mkt. Köpt godis på godispalatset och typ chillat.. eller a.. gjort lite matte ;/ Var över hos mormor en stund också ;) Snart blir det värsta goda middagen med grillat :D Sen är det melodifestivalen och så kmr Daniel :) Lover att typ Anna bergendal kmr vinna. Inte för att jag tycker det men tror det :P

Aja.. lite tråkigt inlägg kanske men det får ni stå ut med.. sk äta nu ;) Tjoooooooooooo<33333333333333333


Kommentarer
Postat av: pussy

hahaha du är förlåten! trots allt så kom du ju med hela 3 inlägg på samma dag för några dagar sen:O hoppas du hare underbart i sthlm, vi ses på måndag, pussssaar!!

2010-03-14 @ 00:34:08
Postat av: Carro

Hahah ja men precis, kände att det behövdes ;)

Hoppas du haft ett bra lov du med Jossi! Det göör vii :) puusssaar!!



2010-03-14 @ 23:55:05
Postat av: Carro

Hahhaa juste Jossi... vet du vem jag tror att jag såg på flygplatsen när jag landade här i Umeå ? :O Hahah du vet nog vem jag menar... har han ringt dig än förresten? :O ;)

2010-03-14 @ 23:56:36
Postat av: pussy

DET ÄR INTE MÖJLIGT:O du har ju tuur duuu!!

nee det har han inte:(:(:(

2010-03-15 @ 00:18:34
Postat av: Carro

A ibland så;) Ne nu tycker jag synd om dig... :(

vaa? Men det kommer Jossi.. plötsligt händer det!

2010-03-16 @ 00:01:32
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0