Tröööööööööööööööttttt

Är så himla trött. Skriver imorn istället. Godnatt<333

Kommentarer
Postat av: En kille i klassen

Jag är jättesugen på att gästblogga i din blogg! Jag är en ganska söt blond kille som passar i blått eftersom att det framhäver mina tindrande ögon:) Hoppas du vet vem det är så jag får chansen:)

2010-03-17 @ 20:34:45
Postat av: Carro

Hahahhaha jo visst klart du får det ;)fan va kul att du gillar blått, själv framhäver det mina underbara ögon också ;)



Hör bara av dig så fixar jag det ;) hahhaa....

2010-03-17 @ 21:57:10
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/
Postat av: ??

Måste varit Lennartsson som skrev? finns väl inte så många andra söta blondiner i eran klass?;) eller vad säger du pluttan!?

2010-03-22 @ 22:02:09
Postat av: Carro

Ää aa eftersom att Lennartson e blond också så tror jag verkligen att det var han som skrev ;) Du kanske mena den andra Johan ? Eller du själv då, du är väl ´rätt så blond du me ledarskaparn? ;)

2010-03-22 @ 22:38:27
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/
Postat av: Sant sant

Förmodligen menar jag Lennartsson efter en blondering! den andra Johan är nog lite för bra för att gästblogga? ;)

Nej skulle inte vilja gästblogga här, men en hiss vore ju fint? äjvla djurgårdare...

2010-03-23 @ 23:48:20
Postat av: Carro

Aha du tänkte så. A men det skulle jag ju ha förstått! Tänkte inte så långt ;)



Nänä visst det e lugnt asså.... ja justja en hiss skulle vi ju lägga in! Men nja jag vet ju inte, "äjvla" djurgårdare var ju liksom inte riktigt det jag ville höra:/ Så får se om det kanske till och med blir en diss... ska tänka på saken ;)

2010-03-23 @ 23:59:27
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0