Hehhe nya kläder.. Imorn looooooooovv!!!!!!!!!! :D

tjooooooo!!

Vet ni.. imoorn kommer jag få spoortloov!!! :D Känns så jävla bra faktiskt!! :D

Hade bara tre lektioner idag och inte så jobbiga heller, så det var skönt. Sen.. ovanligt nog.. så gick jag, Evelina och Emelie till stan och kolla lite.  Eller a.. köpte lite ;) JAg köpte ett par ljusa jeans från hm för 200 bara ;) Har inte använt jeans på hur länge som helst. Har typ ett par med hål i som man inte kan använda nu..ett par mörka och de andra har typ töjt ut sig ;P så kände för att köpa ett par fina ljusa :) Köpte även ett enkelt linne som man kan ha nu eller sen på sommaren :)



Sen var vi inne på "Ur & Penn" som hade typ asmkt rea som dom alltid har. Köpte iaf ett par örhängen för 20 kr ;) Inte så märkvärdiga, men fina :)

     

Sen hittade jag ett fint skärp på gina :P Köpte det inte men tyckte det var fint ändå :)



Hade även redovisning för laget idag om familjen och så som jag berättade förut. Det gick bra faktiskt, kom ihåg allt om min familj så det var ju posotivt ;) Hahha :) Innan redovisningen hade man skickat in tre frågor om sig själv som man sedan berättade om under själva redovisningen, men det var ingen annan som fick veta vilka frågor man hade. Sen efter parades vi ihop två och två och skulle då försöka svara på alla frågor som var och en hade ställt om sig själv. De lag som fick flest rätt vann en påse godis ;) Jag och Amanda och delad etta med Palle och Jennifer... så wienegum det har vi en påsa var nu ;)


Nu har jag packat klart iaf.. ja det tog sin lilla tid ;P Men nu e jag klar!! Flyger hem till sthlm redan imorn kl 17.10. Sen när jag landar blir det att direkt åka till beleträningen :D






Juste, nu har vi fått reda på när DM-matchen ska spelas. Det blir den 18/3 mot Sävar, torsdagen efter sportlovet. Vinner vi denn får vi möta Dalen som jag sa förut... hoppas verkligen vi får det.. skulle vara väldigt kul :)

Hopp och godnatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0