Valborg!

Godmorgon typ!    Daniel skulle ringa och väcka mig idag sa han så att jag inte skulle sova bort hela dagen... ringde han.. njaa. Så jag har precis ätit frukost och halva dagen har redan gått.... bra där carro!!!

Ja det var ju valborg i fredags och det var ju kul. De flesta på elevhemmet drog till max runt 8 och sen kom det massa annnat folk också. Vid ett nånting drog alla ner till stan och åt på olika ställen.. vissa drog till subway och "nån" hamnade på "nått kebabbställe" ;P vissa va på max och sånna som jag var på donken. Sen lyckades typ alla pricka in sista bussen hem vid tjugo över två. Kvällen var bra men som vanligt kan inte allting vara perfekt..men det har löst sig nu.. allt jag kan säga.

Igår var väl inte direkt den roligaste dagen i mitt liv. Mådde bra?.. ja det gjorde jag det var inte det... det var bara det att jag typ var tvungen att sitta och plugga hela dagen .. och man blir ju inte precis piggare av de gråa kalla vädret. När jag vaknade gjorde jag köttbullar och makaroner till mig och emelie... fast om man skulle laga mat den dagen var man tvungen att typ diska ganska mycket först :/ köket var ju inte på sin bästa sida om man säger så. Sen blev det inte så mkt laga mat för mig resten av dagen... blev lite rester från dagen innan och sen blev det gröt till middag.

Runt elva kollade jag, emelie och karin på national treasure..tvp karins favoritfilm? ;)sen tänkte man ju gå och lägga sig men pratade i telefon med syrran och daniel först. Sen när man hade sovit i typ tre timma och klockan var runt fem kom det två rigmänniskor och bankade på dörren och ville ha nånstanns att sova. Vet inte vart de fick sova sen men själv somnade man runt halv sju igen.

Och vad måste jag göra idag.. jo plugga. Jippiiieee!! Sen måste jag springa också, har en halvtimma kvar den här veckan men tänker nog ta en lite längre löprunda lite senare.

Seeyaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0