Imorn bussresa mot Uppsala!

Måste bara börja med att säga GRATTTTIISS MATILDA MIN SÖTNOS PÅ 17-ÅRSDAGEN!!! Även om klockan är över tolv nu men a!! Grattiis sötis! Fast har redan pratat med dig idag:)


Har precis gjort klart matlådan tills imorn och packat klart och så. Imorn kl två åker vi nämligen buss till Uppsala för att ha dubbelmöte. Vi möter Uppsala på lördagen och Sten Sture på söndagen så vi kommer bo på hotell där i Uppsala och få hotellfrukost! :D Ne men ser verkligen fram emot matcherna, det ska bli riktigt roliiiiiiiigggt!!!!

Hade biologiprov i skolan idag och det kändes bra iaf.. men vi får se hur det går.. har slarvat så mycket på de andra proven nu i början...antagligen för att jag inte har sovit så mkt.. men det känndes bra nu iaf så hoppas på bra resultat!'

På träningen idag hade vi som en liten samling innan där vi gjorde en sak. Vi hade ett papper var där det stod "Caroline - Person" på ena sidan och "Caroline - Innebandyspelare" på andra sidan sen fick man skicka runt sitt papper till alla så fick alla skriva en bra sak på varje sida o mvarje person!  Jättekul är det att läsa allt efteråt, man blir så glad.. även fast jag fick lite "diva"-ord och sådär då.. hahha ne men fick fina ord också.. och några gillade min humor konstigt nog.. ;) hihhi



Annars har vi bakat finska pinnar jag, Emelie och Evelina :D Även fast det kanske var mempan som stod för det mesta men.. det var ju hon som visste hur man gjorde.. men tack för det mempeli!! :) Annars har jag bara inte pluggat nånting alls idag.. sköööööönt!!!

Pratade även med Jennifer Blidholm ett tag på telefonen.. det vär väldigt skönt att få göra det. Det var länge sen vi snackade. Innan jag flyttade sa vi verkligen allt till varandra men det blir ju inte så på samma sätt när man bor så långt ifrån varandra. Men märkte nu att man fortfarande kan prata med henne om allt och det känns bra att veta :)

Ne nu ska jag sova, godnatt allihopa!!! Sov så gott!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0