Maskerad med brudsen!!!


Tjennnaa alla glada!!!

Asså aa... kvällen blev ju rätt så rolig faktiskt!!!! Det var ju maskerad med rigtjejerna hemma hos Lina för att aa.. göra nått kul med all ai laget helt enkelt och få ännu bättre lagstämning. Det som var så kul var att alla gick verkligen in för det!! Hahha vi va Smurf, Topmodel, Borat, Kille, Magnus Uggla, Ers Majestät, Leopard, Hårdrockare, Velig, Riddare, Fjortis, Grottmänniska, Döing, Mes, Invandrare och så Kisstrion ;) Kan bjuda på nån bild av oss.. sen kommer det komma fler bilder också såklart ;)




Jag, Emelie och Conne! ;)



Gene, Ace och Paul i KISS!! Hahah!
En fråga bara... känner ni igen min tröja från tidigare???

Sov så gott alla, ska inte sova än men om ett tag!!!

Sen ska jag berätta en annan rolig.. och kanske lite pinsam sak imorgon ;)

Godnatt!!!


Kommentarer
Postat av: josssssi

JAG KÄNNER IGEN DEN!!!!!!!!!!!

hoppas du bjöd på samma show;) underbart carrooo!

2010-09-25 @ 12:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0