Maskerad ...??

Heej allesammans!


Ja ni kanske väntar på en bild nu.. eller så gör ni inte det .. ;) Hur som helst så kommer den imorgon och då lovar jag att den gör det!!!  Sitter med engelska just nu och försöker göra klart så mycket som möjligt så jag slipper imorn för kommer nog inte va hemma så mkt då. Det e Dalen-Balrog SSL på gammlia som jag ytror jag ska se och sen ska vi nog gå till en utklädningsbutik efter skolan också. Vi ska nämligen ha maskerad med rigtjejerna på fredag och jag ska vara nånting på j ;) Om ni kommer på nånting får ni gärna säga till för jag vet verkligen inte vad jag ska vara :O :O :O

Hade DM match idag mot Röbäck faktiskt. Visste knappt om att vi skull eha det. Det var röbäcks 95:or och matchen gick på nolia så det var lite svårt att vara helt taggad till den matchen. Vi vann i alla fall med 8-4, var inte världens roligaste match precis och det höll nog rätt mång amed om .. men men.. i helgen är det match mot Ankarsvik från i Sundsvall så det är bara att tagga till till den!!!

Ne ska fakitskt sova nu, skola 8.20 imorn ;) Sov så gott alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0