Tjatja!!!!

Tja tja!!


Hhahha tänker bara på när vi var på donken förra året och Evelina säger "Tjatja" och spiller ut hela colan på golvet ;) sånt man inte glömmer på en gång!!!

jaa vad har hänt i helgen då?? Jaa man har ju hört lite om vad alla gjort i Umeå, lät riktigt trevligt fakitiskt ;) Men jag ahde det rätt bra jag me. Kom hem vid halv tio i fredags och strax där efter kom Daniel till mig. Tänkte dra nånstans och träffa tjejerna också men det var tydligen bara tråkiga ställen så det blev iget. Men fick va med älsklingen iaf :)

På lördagen drog han och jag till stan för att kolla lite och jag ville framförallt hitta en jacka. Drog nog runt han på varenda hm-butik i hela stan.. heheh.. men hitta en tillslut, i sista affären innan vi skulle hem. Är asnöjd faktiskt, kommer väl en fin bild imorn lr på onsdag ;) Matilda, Henke och Jennifer var också i stan, vi tänkte träffa dem också men det var så dåligt väder och de hade vart där ett tag när vi kom så det blev inte så. På kvällen blev det grillad fläskfilé och krockette... goooottt!!! Både Crippe och Daniel var där och åt så det var mysigt :) Hahah.. synd at tvi glömde Leo bara...han var på bio och ´skull ekomma hem och äta lite senare men det glömde ju vi så vi typ proppa i oss allt. Men han fick en kebabtallrik från lillarött sen ändå så han klagade inte ;)

Nu till söndagen. Maaaatch!!! Första seriematchen för Bele div.2 mot Duvbo. 2-2 slutade den. Lite konstig match, ska inte skriva så mkt om den. Vi låg under med 2-0 efter två riktigt enkla mål som vi tabbade oss på.. men men vi tog ikapp iaf och jag fick sätta 2-2 så en poäng fick vi ta med oss den matchen iaf, även om det skull evart mer.

Var skönt att va hemma lite iaf. Här kmr lite bilder från när jag och mamma var i stan och shoppade i slutet av sommaren. Just här sitter vi och fikar:)







Hihih, brukar typ aldrig gå ut och fika men nu tog man chansen ;) Mysigt vare:)



Och nu till saken........ne jag vågar itne berättaa.. sriver ett til linlägg innan jag går och lägger mig.. så ska ni som inte redan vet få höra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0