Så har man gått och blivit brunett!!

Hihhi , vet precis vad jag ska vara på marceraden, det uttalas ju j så det e klart det är godkännt!! Ska bli grymt kul faktiskt, men mer om det får ni inte veta just nu ;)

Nu tillbaka till min nya hårfärg. Hur tänkte jag när jag färgade det? Jag tänkte nog inte så mkt.. lr jo jag tvekade väldigt mkt och hade inte ens bestämt mig efter at tvi köpt färgen. Men när Felicia brutit förpackningen och börjat hälla färgen i mitt hår var det bara att köra. Har varit blond hela livet så måste ju testa nån gång. Det roliga var att nästan ingen i Umeå visste att jag färgat håret så när jag kom tillbaka till skolan på måndag morgon efter at tha flygit från sthlm var de tinte många som kände igen mig. Men det känns bra iaf. Det får va mörkt nu under vintern så slipper man hålla på med utväxten och så. Sen vem vet.. kanske blir blond till sommaren igen...

Så här ser det ut just nu iaf ni som inte sett det ;)








Och här är min nya jacka och min sköna halsduk! :D










Blond lr brunett? Just nu är det brunett iaf. :)

Ne har prov på typ 30 olika växter imorn så ska nog kolla lite på det och sen sova.
Godnatt och sov gott!! <333



Kommentarer
Postat av: lina

du passar jättebra i det :)

2010-09-23 @ 08:56:40
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: emelie

ooj vilken fin brun färg!! :o du passar ju lika bra i brunett som blond!! :D jaa, det är jättejobbigt med utväxten på vintern, då man bleker hela tiden och sådär.. hhaha! vad hette färgen? kommer du ihåg? :) fint är det!

2010-09-23 @ 17:17:44
URL: http://mimsus.blogg.se/
Postat av: Carro

Taack :)



Jaa det e ju det, därför ska det bli ganska skönt att va brunett ett tag nu :) Ne kommer inte exakt ihåg vad färgen hette men det var i alla fall nån ny ljusbrun färg som jag köpte på hm :)

2010-09-25 @ 01:27:53
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0