Vinnst i seriepremiären mot Ankarsvik!!!

Tjoo!!

Blev inget inlägg igår som jag sa.. var lite mkt att göra med att packa väskan, fixa matlådan och tagga inför premiärmatchen ;) Plus att våran Evsiiii äntligen blev 18 :D nej förlåt.. 17 :D Så vi var lite på stan och åt tårta när vi kom hem. Tänkte gå på bio också men det gick inga bra filmer så det blev "Remember me" hemma i allrummet ist. Riktigt bra var den. Lite ont i ryggen baa efter att soffan/sängen som vi satt i gick sönder två gånger så man sjökk bara längre och längre ner... men det va chill ändå! Köpte förresten en t-shirt, ett par vantar och ett par stövlar i stan. Kanke får se det sen ;)


Nu till dagen!! Bussen gick 8 i morse från elevhemmet och sedan vidare till Sundsvall!! Äntligen dags för premiärmatchen mot Ankarsvik kl 13.00!! Visste inte riktgt vilken klubba jag skulle köra med innan. Har ju börjat köra med rak vinkel på träningarna så jag hade med mig både den och den gamla. Det fick bli den gamla tillslut och det gick ju rätt bra med den.. 3 mål och en ass så tog med mig 4p vilket kändes riktigt kul :) Vi vann tillslut med 6-3 och 3 härliga poäng fick vi, grymt tjejer!!!! Nu är det bara att ladda om till nästa match mot Sundsvall!!

Mer om matchen finns här...

http://www.laget.se/DAMRIG/8903-nyhetsarkiv-item-1431201.html



Sitter just nu på bussen hem, vi åkte nyss så är väl hemma runt tio nån gång kanske.

Juste, sa ju att jag skulle berätta en sjuk sak igår ju men det blev inte så. Hahah.. kan ta det lite kort nu, vi ringde till Gert Fylking på rix fm kl tolv på natten i direktsänd radio...asså aa..jennifer jag och karin.. berättar mer senare ;)

Tjoo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0