Dags för återträff!

Jaa klart jag tänker på det hela tiden men.. snart får jag börja med rehaben och då är det bara att köra på!!!

Ska gå och lägga mig nu, har precis ätit och häng upp en tvätt!! Imorgon får man träffa alla 95:or igen, wiiee!! Åhh det var inte alls länge sen ma själv kom upp på återträff och fick träffa alla rigare!! Fast när jag tänker efter så var det två år sen :O Shit vad tiden går fort, snart har man gått ut trean och allt också.. fast njaa det är ändå ett litet tag kvar till dess som tur e :) Imorrn ska jag även hämta kryckorna som e på nolia och börja använda dom igen.. weeeeeeyy... 

Ingen skola måndag tisdag pga utvecklingssamtal, riktigt skönt!! Fast jag ska ha mitt nån annan gång i veckan eller nästa vecka typ, får se.

Godnatt allihopa och sov så gott!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0