Det var korsbandet!

Kom hem från Sophia-hemmet för ett tag sen då jag har varit och magnetröntgat knät. De skulle ringa när de sett bilderna och de ringde nyss.... korsbandet var helt av...:( Dock såg allt annat bra ut, ingen miniskskada eller ledbandsskada så det var ju bra... men.. ändå inte sådär jättekul att höra. Nu ska jag typ gå till nån sjukgymnast och försöka få upp rörligheten i benet fram till operationen som ska göras om 4-6 veckor. Det är typ det jag vet just nu.


Var iaf med och kollade på Stadslagsträningen igår mellan halv ett och 6. Blev lite långtråkigt att bara sitta där och veta att man inte kan vara med och spela men fick prata lite med tjejerna och så så det var ju kul.

Flyger tillbaka till Umeå halv 6 ikväll och imorgon kommer RIG-95:orna på återträff!! Om ett tag kommer Daniel och är här en stund innan jag åker iväg igen!

Ha det bra sålänge!!


Kommentarer
Postat av: emelie

okej men du ska bli i skick nu och så kommer du igen sen då du får börja träna igen! huvudsaken är att det blir bra nu, att det inte far pånytt!! tur att det inte var minisken eller ledbanden också, men jag vet ändå att det suger... kram! :)

2011-04-04 @ 17:17:11
URL: http://mimsus.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja precis, det blir nog bra sen! :)Jaa det var skönt att det "bara" var korsbandet! Jaa det e jättetråkigt men men.. det e bara att bita ihop!



Kram!

2011-04-04 @ 20:08:44
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/
Postat av: Amanda Mellberg

Om någon ska klara det är det du! Vi ses på torsdag :) PUSS

2011-04-05 @ 17:47:13
Postat av: Carro

Taack Amanda!! :) Ja det gör vi :) pussar

2011-04-05 @ 23:01:48
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0