I'm Back!!!...again...

Hellooo I'm back on track!!!!!

Sorry för att jag har varit lite off på sista tiden, verkligen förlåt!! Men iblan där det mycket med skolan och sen orkar man inte ta tag i det igen.. men nu e jag här så nu e det bara att njuta!! hihi :)

Vad ska man börja med då... joo jag kan ju börja med att säga att SM som var förrförra helgen inte blev precis det som jag tänkt mig ungefär tre veckor innan. Det var mitt sista år, jag vill eju spela och var abra och vinna allt!! Men så satt man på sidan och åkte ut ut gruppspelet... inte lika kul kankse. Men jag var ju med tjejerna hela helgen och fick se massa bra innebandymatcher så det var ju ändå kul förstås! Fick till och med vara med i en intervjum sändes på webb-tv senare och aa.. har inte set den själv än för de har strulat lite med den men ska försöka få den så jag kan se den själv och så får vi se om ni får se den då.. heheh om ni fatta va jag sa nu.. ee ganska trött.. och RÖD.. men det berättar jag om senare!

Såå.. vad har annars hänt under påsklovet då... Jo det har ju varit så underbart skönt väder så jag förstår inte... var i stan förra lördagen och kunde gå i tights och kortärmat och jag vill etyp klä av mig mer.. asså blev typ chockad över att det var så varmt.. och sådär har det ju sett ut hela veckan!!!! Underbart!! Köpte en fin klänning och ett par solbrillor i stan med Matilda!! Annars har jag solat, varit med matilda och med Daniel.


Middag från i veckan!! Hela familjen inklusive Daniel och Marcus!

Sen har mamma och pappa fyllt år också!!! Fortsätter i nästa inlägg!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0