Jaa vad ska jag skriva här då?

Hej blogg... hihhi.. inte långt kvar till empan emmi kommer tillbaka från Thailand nu, hon ska vara där i tre veckor :O skoja inte att hon kommer vara brun sen asså!!!

Jaa vad har hänt idag då? Jossi snäll som hon är tog med sig ett par kryckor till mig eftersom att de jag hade hamnade nånstans på elevhemmet så nu har jag hennes. Och hon har typ varit min betjänt idag också...tack Jossi du e bäst!! Efter skolan blev jag intervjuad av två killar från universitetet tror jag som skull egöra någon undersökning om talangutveckling i daminnebanyd. De ställde lite vanliga frågot och det tog typ 25 min så det var inte så farligt.

Har även varit i stan och köpt en liten present till Veronica som fyller år på fredag!! Ska hem och fira henne då!! Sen har jag äntligen tagit tag i mig själv och delat ut lite CV:n i stan också!! Så får vi se vad det blir av det sen.

Såg matchen ocskå där uppe, Real mot Barca.. Messi hatar ju inte att göra mål iaf...

Hur går det med knät då? Jaa jag vet inte. Svullnaden har ju gått ner om man jämför med hur det såg ut från början men nu är jag tveksam om det sjunker nå mer... har kryckor i skola nnu iaf och kör mina övningar så vi får hoppas att det släpper. Det var exakt en månad sen det hände nu. Operation om två veckor på torsdagen.

Asså jag e så himmla tröött.. börjar 8.20 imorn.. weeey!!  Ska nog sova nu. Har inte hört något från bosöntjejerna än men ska nog prata lite med dom imorn kanske :)

Sov gott allihopa!! Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0