Jobbintervju!

Hallooo!!!

Ska dra dagen lite kort... hihi :)

Skolan gick ganska snabbt idag trots en dryg morgon med kemi, matte och fysik. Slutade runt två och då begav jag mig till Nolia för att träna lite. Som jag sa förut tror jag.. lr kanske inte.. men vi är iaf indelade i olika grupper som ska göra olika saker på några av träningstiderna. Vissa ska löpa/promenera, vissa ska köra rörlighet och vissa teknik. Och jag ska köra teknik.. aa så gott jag kan såklart :) Men började med att göra övningar för mitt knä, sen körde jag lite styrka för armarna och magen och sen började jag med tekniken. Åååh.. sen var jag tvungen att göra dopingtest också för det kom några som skulle göra det på några rigare och det var typ bara jag där... kul.. har gjort det förut det e ifs inte så farligt men ändå. Man ska kissa i nån burk och sen skickas de i två flaskor till nått labb typ. Fick precis 1.05 lr va det e man minst får ha, har man under det är kisset för utspett om man tex har druckigt mkt vatten. Tuur jaa hade.. igen.. hände samma sak förra gången....

Sen hände det en annan sak också när jag var på nolia :) Jag var ju och lämnade in CV:n igår och det var ett ställe som ringde idag och ville att jag skulle komma på intervju!! Så ska dit tisdag den 10:e, om två veckor typ :) Så det var lite kul!!

Har precis packat klart. Imorn blir det till att ta flyget hem och dra till Veronica osm fyller 18!! :D

Godnatt alla!!! Ojj klockan e bara halv elva såg jag nu :O Men sk aändå försöka sova lite tidigt idag kanske..hihhi :) godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0