Operationstid klar!

Hinner faktiskt med ett snabbt inlägg till. Kom hem från skolan för ett tag sen och ska inte träffa laget förrän ikväll nån gång. Det beror på när de kommer upp men då började åka 9 i morse så det kommer väl kankse omkring 6 nån gång :)

Pratade med papap nyss och han och mamma är framme om en timm eungefär och då ska vi kolla lägenheten lite :) Fick även reda på att jag har fått en operationstid som är den 12:e maj och det är hemma i Sthlm:) Så om en månad ungefär.

Ne nu ska jag äta nått innan dom kommer!! Nu taggar vi till SM på riktigt, bara en dag kvaar till första matchen!! Hahha e typ sjukt taggad. Vill spela!!! Men men.. ska coacha Stockholm långt!!

Tjoo!!

Kommentarer
Postat av: e

du får alltså vänta lika länge som jag fick förrän operation ungefär.. :) om du är sån som inte har obehag eller så, så rekommenderar jag att du tar epiduralbedövning och är VAKEN under operation, för det är väldigt intressant att se i tvn vad dom grejar med i knäet!! och det ser ju inte alls ut som någo kött och blod och ben typ, utan det är typ sådär rosa och så ser det ut som det flger vita saker runt där, ja det är svårt att förklara, men det är faktiskt en häftig upplevelse! jag var då vaken under min operation! ;) är så intresserad av sånt där, men om du har obehag så kanske du inte ska va vaken, hehe.. :)

2011-04-10 @ 19:25:56
URL: http://mimsus.blogg.se/
Postat av: carro

Ne egentligen så har jag inte nå obehag alls för sånt där.. förstår att det ändå skulle vara ganska intressant att vara vaken samtidigt som de gör det. Det ända är att jag vet inte hur lång tid det tar, det kanske blir jobbigt att bara sitta där så länge?

Har inte bestämt mig än hur jag ska göra men skulle nog int eha några problem med att vara vaken tror jag :)

2011-04-26 @ 23:45:02
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/
Postat av: e

aa okej! :) om jag kommer ihåg rätt så tog det för mej isf kanske en timme.. men ja det hände hela tiden något så det var ändå intressant! ;) lite obehaglig känsla var det då man inte kunde känna av sin egen mage och neråt.. men annars skulle jag nog göra om det om jag skulle vara med om något sånt igen!! haha, fast det hoppas man ju inte. :)

2011-04-30 @ 09:41:33
URL: http://mimsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0