Påsk på Ingarö!

Och nu till idag och varför jag är så rööd!!

I morse åkte vi till Ingarö för att äta lite påsklunch och träffa alla kusiner och så! Det var jag, Felicia, Leo, pappa och Marcus som åkte (mamma jobba, daniel va på sitt land(och fick inte plats i bilen...)). Vi satt där ute i solen pch åt och busa lite med småkussrna och sen fick vi leta påskägg också:) Undra när man egentligen blir för gammal för det?? Hahha.. vi fick påskägg igår hemma också och då fick vi också leta efter dem på tomten. Ja jag vet itne när man blir för gammal för det.. pappa har ju nyss fullt 40 och han leta ägg han också... så aa..:)

Vi har ju som sagt varit ute hela dagen och jag har i princip suttit på terassen mot solen hela dagen så det e kanske inte så konstigt att jag e helt röd. Hahah det e helt sjukt, ont gör det också.. men det blir nog bättre imorn :)


Felicia och Marcus så söta!


När vi var på väg hem runt 7 så släppte pappa av mig och Felicia i Kista en snabbis för vi skulle kolla på en bikini. Och jag köpte en rosa jättefiiin:D och Felicia också en annan rosa jättefin!!! Och sen gick vi in på salt lite snabbt för att kolla lite bara för de har fått in så fina kläder och då hittade jag precis en sånn skinnjacka som jag ville ha :D Ville ha en lite mindre, kortare och det här var helt perfekt!! Asnöjd e jag!! :) Vi var väldigt effektiva men vi han ändå kolla på lite saker och han prata rätt mycket jag och min älsklingslillasyster!! Du e bara för skönt!!! Skrattar åt typ allt du säger!!!hihih :)

Har kört på med mina knä-övningar hela lovet också.. inte det roligste precis.. ska typ spänna benet.. böja det.. cykla lite.. aa inte några svåra övningar precis... men jag gör dem iaf och det e huvudsaken!!!

Nää nu ska jag draaaa.. imorn ska vi till farfar i Strägnäs på lite mer påsk!! sees!! Pussar!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0