Strängnäs, mormor, Umeå!

Så var man tillbaka i kalla Umeå igen.... needå men lite kallare äre det faktiskt, och några snöhögar ser man lite här och där men a.. man kan iaf ha skinjacka på sig utan problem ;)

I söndags var vi först hemma och solade lite innan familjen drog iväg till Strängnäs för att träffa farfar och kusinerna Hugo och Elsa igen. Där bjöds det på middag och påskägg och jag fick även en lite sen födelsedagspresent typ. Det var en jättefin skål som jag kan ha i lägenheten sen efter sommarn, tack!!!

Vi sov även över där och åt lunch dagen efter, mysigt!!! Sedan han vi bara komm ahem innan vi skulle över till mormor på ännu en påskmiddag och träffa kusinerna Julia, Maja, Moa, Hedvig och den andra lilla Hugo. Mycket gott vare!! Sen han jag även åka hem till Daniel och träffa honom lite snabbt innan jag skulle tillbaka till Umeå och här är jag nu!













Idag var det träning i morse då jag gjorde mina övningar för knät som jag faktiskt har gjort varje dag nu!! Sen cyklade jag på idrotten och på kvällsträningen körde jag den styrka jag kan göra medans de andra sprang hinderbana(intervaller).

Nee nu ska jag abra läsa igenom min biologiinlämning, ringa Daniel och sen sova!! Åhh imorgon åker tjejerna på U19-läget på Bosön. Det är Conne, Karin, Evelina, Nathalie, Melker och Matilda!!! Ååh jag vill också följa meee!! Lycka till nu brudar, det kommer gå huuur bra som helst!!!!

Godnatt allihopa!! pussar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0