Tagga distriktslags-SM! Stockholm!!

ååh nu är SM nära!!! :D Fast jag kan ju inte spela dårå och det suuuger!!! Men kan som sagt inte göra så mkt åt det nu. Jag får tagga till att vara en jättebra coach istället!! :) Imorgon runt 9.00 börjar resten av stockholmarna sin bussfärd mot Umeå. När det kommer fram imorn kväll nån gång åker jag, Emelie och Albin till hotellet också :)

Mamma och pappa kommer upp imorn också för det har planaerat länge att de ska komma och kolla. Och det kommer ändå även fats jag inte ska spela så det e kul. De kommer komma lite tidigare än de andra så då hinner vi åka och kolla lite i Josses lägenhet som jag ska flytta in i efter sommaren:)

Annars idag då. Hade utvecklingssamtal med Sten och det gick ju bra. Började komma in lite på projektarbetet som vi ska göra i 3:an och han gav förslaget att jag kude skriva om korsbandssakdor vilket jag faktiskt skulle kunna göra.. mm kanske.

Sen måste jag bara säga tack till mina kära klasskompisar som hjälper mig med att bära böcker och tallrik och så, jättesnällt verkligen!!! :) Imorgon ska jag till skolsyster igen, eftersom hon int evar där idag,och få en tid hos en sjukgymnast så jag vet vad jag ska göra nu fram till operationen.

Ska nog sova snart, upp till skolan 8.20 imorn, slutar två och sen är det bara att vänta tills stockholmsbrudarna kommer upp!!

Kommer inte skriva mer nu under helgen eftersom att jag kommer vara med laget hela tiden! Men vi får hoppas att det går bra för brudarna så hör jag av mig nästa vecka!! Vi kommer möta Västerbotten på fredag kl.18.00 på Gammlia, 11.30mot Gästrikland på Gammlia Arena syd och 18.30 mot Dalarna i Sjöfruhallen. Sen hoppas vi på slutspel också då finalen går på måndagen!! För mer info om spelscheman kolla här:
http://www.innebandy.se/templates/IDA/ScheduleAndResults.aspx?PageID=149372&CompetitionID=11761

Tagga nu brudar!!! Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0