Saknad!

Ne nu till en heelt annan sak. Det känns verkligen som att jag inte har varit hemma på huur länge som helst. Det var inte så länge sen sist ändå men det känns som det. Ska bli så skönt att åka hem till Skälby imorgon!!! Det känns som att jag inte har träffar kompisarna på jättelänge. Jennifer, Matilda, Elin och alla!! Saknar er hur myckt som helst! Och familjen också!! Lillebror och lillasyster!!.. det var bara tre veckor sen sist typ men ändå. Och så saknar jag Daniel hur mycket som helst!! Blir så avundsjuk på Jennifer och Johan som kan vara med varandra varje dag typ. Men men, kommer hem imorgon och då kommer det kännas bättre!! :) Om jag nu kommer hem :O Matilda åkte till flygplatsen under träningen för att åka till Stockholm men nu har hon kommit tillbaka. Hennes flyg blev inställt på grund av snöstorm i Sthlm! Hoppas verkligen att det lugnat ner sig tills imorn, man vill ju int emissa SM liksom!!

Skönt att man e ledig imorn iaf, ingen skola så blir en sovmorgon och sen på flyget som jag hoppas går..till .. bromma tror jag. .ska kolla upp det där snart :)

Ne nu ska jag gå och duscha och packa lite och sådär. Blir nog ett inlägg ikväll också :)

Här kommer lite bilder på det jag fick av Daniel när jag fyllde år. Ett jättefint armband och jättefina örhängen från Snö. Hahha han och jag har kommit frm till att jag gillar Snö så..aa.. blev jätteglad iaf! :) Klicka på de små bilderna för att få de stötte :)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0