Bowling och ett bra försvarsspel!

Drar ett snabbt inlägg nu för sen ska jag soova!! Ska tydligen upp och träna 8.20 imorn för jag ska ha samtal på min träning som annars ligger 9.40. Så blir ingen sovmorgon imorn inte.

Igår vare inte många kvar på elevhemmet. Jag, Conne och Jennifer gjorde kyckling och hasselbackspotatis med bea till middag igår och det blir riktigt gott!! Efter det drog jag och Jennifer iväg och bowlade med Johan och Micke. Riktgit kul vare.. det var ett tag sen ja bowlade faktiskt. Gick helt okej ändå. Johan vann ju överlägset båda gångerna sen var jag och Jennifer väldigt jämna(samma poäng första och andra fick jennifer 8p mer) och sen kom  Micke...;P Sen höll vi på att inte komma hem också. Vi såg bussen stå vi hållplatsen när vi gick mot bussen men tänkte att det säkert kommer nån annan buss efter så vi pallade inte springa. Men det var ju sista bussen såg vi sen... aha vad gör vi nudå? Äh vi får väl ringa taxi då så vi hinner med sista bussen från stan. Men nej det var kö så ingen taxi fick vi tag på. Ahapp då får vi väl lifta då? Sen kom som tur var en taxi åkandes som vi vinkade in, då var klockan 28 och bussen från stan gick halv....tillslut han vi med den bussen då vi åkte taxi till skolan istället(några hållplatser från stan) och hoppade där på bussen som kom just då vi gick ur taxin. aa, tur i oturen!

Match idag mot Sten Sture. Vilken matc vi gör tjejer. Den bästa matchen deffensivt hittills. Det var stor skillnad på den här matchen och förra gången vi mötte dem. Blev dock en förlust med 3-2 men vi var väldigt nära en kvittering. Som sagt väldigt bra försvarsspel och inte långt borta!

Ne nu ska jag sova!

Ha det bra vi hörs!!

Godnatt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0