Who's at the table?

Tjooolaahopp! Felicia gästbloggarN häääär. Japp jag är här i umeå och hälsar på hos min älskade storasyster Caroline "Fläskkotlett" Deutgen! Idag vaknade vi runt 10 ungefär och begav oss till hallen för att se på lite innebandy, ooovanligt! RIG vann med 4-3 efter en spännande match så de va skojigt att se! ;) Annars har vi bara tagit det lugnt idag (a) Just nu sitter jag med en fet kossa i knät (Carrro) som målar naglarna. Leo ligger i sängen och spelar på mobilen och jag sitter och gästbloggar lite! Myyysigt värre! :D Snart ska vi sätta på en film och ha ännu myysigare! Wiiihoooo! Btw ni som inte har märkt de så fyllde Carro 18 bast igår! Så nu är hon en vuxen flicka.. eller ska man kalla henne kvinna nu? :O Nu kommer hon alltså räknas som vuxen, kunna gå på krogen, beställa in en öl på resturang och skaffa körkort! Inte alls avis.. Lilla jag som har ett år kvar.. Aja livet leker ändå! Mohahha! neee nu ska vi sätta på en rulle! PEEACE OUT PPEEEPS!




Kommentarer
Postat av: jennypenny

hahahhaha asså felicia skön du är! "sitter här med en fet kossa i knät (carro)" hahaha de där gjorde min dag!

2011-01-26 @ 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0