Hemma från Kreta med Älskling!! Imorn båten med Matilda, Jennifer och Henke!!

Heej bloggen och aallaaaa mina fina läsare!!!! hahah.. jaa jag kom ju hem från Kreta för en vecka sen men aa.. det har varit lite saker imellan så har inte riktigt tagit mig tiden att fixa med alla bilder och så men nu är det klart.

Hade det verkligen hur bra som helst där med Daniel!! När vi kom ditt och fick se vårt rum var det som en stor säng i ena änden av rummet med skjutdörrar till andra änden där soffa och bord fanns. Sen hade vi även en ca 6m stor balkong med utsikt mot havet, aa lite i alla fall, och jacuzzi på rummet!! Det var hur nice som helst!! Hotellet var också jättefint. Vi hade allinclusive så vi kunde bara gå ner till restaurangen när vi ville och det var jättebra mat. Hhah det fanns spaghetti och köttfärssås varje dag så om man inte blev mätt på det ena så kunde man ta lite av det också för at tbli riktigt mätt.. så mat fanns det gott om!! Vi var både vid poolen och nere vid stranden. Och jättebra väder hade vi också. 32-38 grader och det kändes! Svetten bara rann i solstolen.. haha... och man kunde inte stå på sanden alls för den var kokhet.. fick typ springa ner i vattnet.. lr aa gå så fort jag kunde iaf ;) Jaa vi har väl mest myst vid standen och hotellet och gått ut och ätit två gånger och kollat runt lite. Ena dagen blev det pizza.. hehhe.. men gott vare!!! Sista dagen drog vi till med aa.. nån fisk och jumboräka!! Vi satt precis vid vattnet och aa. det var jättemysigt!!

Vi åkte även parasailing! Det är som att åka fallskärm efter en båt. Det var verkligen värt tat testa det. Man var hur högt upp i luften som helst. Sen åkte han ner med oss vid vattnet så vi fick vatten över oss och sen gasa han på så vi åkte upp i luften igen!!! Åhh det var kul!!

Jaa.. jag hade i alla fall världens bästa vecka med världens bästa pojkvän!!! Och nu har han dragit till Turkiet med familjen ocskå. Han kommer inte vara lite brun sen... saknar han redan!! Han kommer hem på lördag natt nångång..


.. själv har jag varit på Utö nu över helgen och haft det bra med familjen :) imorn ska jag ut med båten med Jennifer, Matilda och Henke imorn!!! :D Wieee, det här blir nog tredje året irad tror jag. Det öär verkligen jättemysigt!!!

Lite bilder från krera :)



























































Lite i oordning och så men är jättetrött och orkar inte fixa de just nu! Men nu har ni lite bilder iaf, mmer finns på fb!! :)

Sov gott allihopa!! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0