sommarsomamrsomamrsommar

Guuuud vad jag känner att jag e tråkig just nu.. ingen text inga bildet. ingenting.. men på sommarn e ma ninte inne vid datan lika mycket faktiskt.. Men några rader här och var ska jag nog få ner under sommarn! :)

Okej kommer inte ens ihåg när jag skrev sist men aa.. det e klart att det har hänt lite roliga saker här emellan. Jag har varit med Jennifer, Hanna, Elin, Matilda och några, jag har varit i stan, jag har varit och gumant!! och på midsommar var jag uppe i Delsbo i Huddiksvall hos Daniels mormor med alla hans kusiner och så och så var Johan och Erika me också!! :)

Jag har också varit hos sjukgymnasten en massa och aa.. det går framåt men det går inte fort heller. Nu kan jag iaf gå hyfsat normalt ochs snabbt så det e ju bra iaf. Imorn ska jag tillbaka till atro där jag opererade mig och så ska det mäta och kolla så att allt e bra antar jag!

Efter atro blir det att åka till sjukgymnasten och sen iväg till Jennifers land på Justerö med Daniel, Hanna, Matilda och Henke!! :) kuligt!!!


Haa det bra så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0